Saturday, 12 January 2013

♥ Segmen Blog Lucu Cik Teha ♥

Assalamualaikum..

Wahhh..arini tetibe je excited nak join Segmen..tertarik gadis dengan segmen lucu ni..sanggup la ketepikan kerja lain semata2 nak join segmen ni..hahahaa..owh ya..big boss segmen ni ialah Cik Teha..Klik gmbar petikan kt bawah ni utk join oke??best tau...

oke laa sebelum idea ni hilang,gadis nk teruskan perjuangan!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


1: weh ted becok,4 Rabiulawal bersamaan 1434 hijrah..hari rabu ni birthday Cik Teha..ye dok?hadoyy..aku xbeli hadiah lagi laa...

2: apo 'dog2'?den ni bear laa..sudah la Joko,ekau xpayah la nak buek2 terkojut boruk ekau tu..den dah tau dah tektik lapok ekau..yolaaa..yolaaa...disobabkan den ni menumpang kat rumah ekau,skarang jugak den poie mandi & hensem2..takot xkoring pulak bolu den ni haa,nanti basah plak kotak ekau tu!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

okeee..done! skarang nk tag pulak..i choose you..you and you...join tau..jgn x join..^^

GADIS

6 comments: